Roligt !

kom precis hem efter att ha varit ute med min hund :)
Idag var det hur kul som helst !
först va vi ute lite sen stack vi hem till cicci & år mat sen va vi ute lite till sen kom vi hem till mig & kollade på en skräck film sedan så ville vi ha chips & popcorn så vi bestämde oss att gå ner till affären & köpa det på vägen dit så ramlade cicci först brecid Subway ( på hörnet ) sen typ 1-3 meter därifrån så ramlar hon igen asso jag & claudia hållde verkligen på att pissa på oss för vi skrattade så mycket medans cicci grät för hon hade skadat sin hand !
vi skrattade hela vägen hem till o med hemma så skrattade vi åt henne för att hon hade ramlat så roligt :)
sen kom vi hem kollade på halva filmen sen orkade vi inte kolla film mer så vi hade typ lite "tjejsnack" h3h3
Ajja nu så måste jag byta om för jag är heelt genom blöt för vi kastade oss i snön när vi va ute med hundarna...
ojj va långt inlägg det blev visste inte att det skulle bli så lång men ajja nu så ska man byta om...
Puss !
btw, vi tog en massa bilder men alla är på mobilen & hittar inte min USB :(
men ni får en bild på sötaste claudia & cicci istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0