like a g6 ;)

hejsan alla underbara läsare !!
Idag var jag i skolan där träffade jag underbaraste Selma !
efter skolan kom vi hem till mig lite sen åkte selma hem medans jag åkte till ett företag som heter meeths...
Det är typ dans lokaler för ungdomar jag & deniece behöver en dans lokal för att vi ska ju tävla i JUST MOVE IT !
tror jag redan har nämt det ? :)
AHAHH iaf vi får svar i morgon om vi får en lokal eller inte såå håll tummarna för oss !
deniece ska kanske komma över till mig idag för att vi ska träna...
Ajja ni får ha det gosigt så länge!
PÖZZZZ !!

Kommentarer
Postat av: Julia,♥

Ni som ställt frågor i min blogg har fått svar!

2011-01-26 @ 18:20:07
URL: http://jjuliiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0