guitar!

tjenamojsen!!
idag så åkte jag och hela min familj till min mormor.
jag och Angelica hade skit tråkigt där.
men senare när vi skulle åka hem fick jag en gitarr men den var typ sönder men då insåg min far ge att jag behövde en helt ny gitarr. så kommer nog få en gitarr och ska inte ge upp ska bli bäst!!
imorn så ska vi till åbybadet. kommer bli fett kul!!
drev lite när ja skrev texten hhahha!!
kolla in hennes  blogg men hon har inte bloggat på ett tag...
alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco
alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco alenco

Kommentarer
Postat av: Veronica

Var med i min blogg tävlig !! mer info på min blogg:)<33



fin blogg . btw.



även om du inte vill vara med så kan du väl rösta imrn?:)

2011-01-07 @ 18:40:16
URL: http://onlyyyme.blogg.se/
Postat av: mathilda

fin blogg! =) kram

2011-01-08 @ 14:22:42
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0