Godnatt !

Tack för dagen deniece för bäst va det !
J*vla fjortis e du HAHAH !
Iaf idag var dagen bäst med deniece först gick vi runt i stan lite köpte smått sen såg jag esme & tony så klart gick jag fram & hälsade :D
HAHAHAH sen så stack vi till mc Donald & åt innan det när vi skulle beställa så bestämde vi oss för att spela fjortisar såå deniece spelade fjortis & ba mm jag ska haa en happy meal LALALA & en massa så typ han som jobbade i kassan blev helt irriterad på henne & ba men va fan bestäm dig vad ska du ha !
HAHAH bäääst ! sen stack vi hem till henne & övade lite på dansen för vi ska nämligen vara med i JUST MOVE IT 2011 ! har typ varit med 2 år i rad & nu ska det bli 3 : dje året :D
ojj långt inlägg det bleev HAHAH!
Bloggar mer imorgon & förlåt för den segiga uppdateringen jag har haft idag...
Puss !

Kommentarer
Postat av: Annika

fin blogg.

2011-01-24 @ 09:49:43
URL: http://nanikkan.blogg.se/
Postat av: Admin

Söt tjej. Fin blogg. I like! :)

2011-01-24 @ 10:18:08
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0