Äta + Pretty little liars !

hejsan alla !
Idag slutade vi 20 i 1 sen gick jag & selma upp till högstadiet va lite med tjejerna :)
sen skulle selma gå för hon hade möte såå jag väntade tills wendella slutade så gick vi ut gick runt lite så jag kom hem typ kl 2 har suttit på datan sen dess & kollat in massa med grejor :D
pappa va så snäll att han gjorde jätte goda mackor till mig :)
pretty little liars avsnitt 12 har kommit ut så nu ska sitta & glo i 45 minuter med dom goda mackorna pappa gjorde till mig...
justee Idag kommer mamma & pappa åka bort till danmark så jag & min syster har hela huset för oss själva fram till fredag :D
ajja nu så ska jag äta & kolla :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0