Jobbigt ?

Joo jag vill börja med att Säga att jag ska ha blogg paus...
sen vill jag dissa en del saker !
Torsdagar - Riktigt stor diss till torsdagar hata hata hata !  jag börjar kl 8 på morgonen i fysiken där jag har gympa sen har jag tyska & då har jag prov varje vecka Stor diss till tyska & proven...
Sen har jag träslojd som är min mardröm !!!!
Prov - hatar prov verkligen asso jag vill inte ens komma till skolan när vi har prov + att jag hatar nästan varje ämne i skolan ! det finns bara en sak jag gillar & då e de RAST ! HAHAH ...
Seeega dagar - ngn som håller med mig ? långa sega & tröga skoldagar ? it's a fkn nightmare !

I morgon har jag ett tyska prov som jag inte har övat ett skit på asso jag vet inte ens vilka ord vi har & sen har jag SO prov oxåå & där kan jag knappt ngt häller jo kanske lite men inte så att jag kmr få godkänt & jag orkar verkligen inte plugga !
Idag har dagen varit snee har ite gått så bra...
efter skolan stack ja t stan med nikki sen kom jag hem åt subway & sen så kom min bror med sin son & fru så det blev typ roligare :)
sen jagf jasminka & hennes lilla syster angela dåå blev det mer kul :D
sen stack vi till affären & köpte kola + att vi va ute med hunden sen kom vi hem va litte på datan sen stack hon typ för ungefär en halv timma sen..
ajja orkar inte babbla längre vet att inlägget blev typ ett stort FRÅGETÄKEN
men jag orkar inte blogga kommer tillbax typ på måndag då jag åker till stockholm vet inte om ja kmr blogga då men vi får se hur det blir ajja
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0