I'm back bitches !

hejsan alla !
är i stockholm just nu, Sitter i angelicas rum väntar på att min underbara Claudia ska komma !
åt frukost för en stund sen snart ska jag ta & bädda sängen...
Angelica slutar kl 5 idag buuuu!
men jag kommer ju spendera tid med claudia & jenny så dt blir oxå kul !
ajja ska fixa nya designen om en stund sen ska jag ta & kolla klart på jersey shore !
senare idag blir dt mys kväll först ska vi kolla på Milan - Tottehamn kl 20:00
Sen ska vi ta fram en massa gott & kolla på Pretty little liars då menar jag att det blir jag & angelica som ska kolla på pretty little liars men matchen ska jag se med gregan :(
hehe :D
Bild på mig & adde från igår innan jag kom t sthlm

ajja puss puss !

Kommentarer
Postat av: Adde=)

Naww vad smexig du var :$ <3

2011-02-15 @ 15:13:19
URL: http://addelovejustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0