HAPPY !

hejsan alla !
ursäkta för den dåliga uppdateringen men jaghar inte haft tid att blogga..
Vi va på Eriksdalsbadet förrigår
och igår va vi på bio & såg ngn Film kmr nt ihåg vad den hette Iaf har gjort en ny header ska kanske göra om men det tar så lååång tid för den att bli perfekt !!
såå jag tror att jag kmr göra det en dag när jag e ledig & har inget att göra...
Om ungefär en timma kommer "min farbor" och ska hämta upp oss & vi ska åka hem till om äta middag & sånt jätte mysigt :D
sen ska jag sova över Claudia idag så det blir ett PLUS till :D
tihhihihi ajja nu ska jag ta & se vad folket på facebook gör :D
puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis:) kolla in

min bloppis



http://striperellis.blogg.se

2011-02-24 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0