Sorry " /

hejsan alla bloggläsare :P !
förlåt för att jag inte har bloggat men har nt haft tid...
idag vaknade jag upp kl 9 fixa mig & sånt sen kl kvart i 10 kom selma t mig & vi stack till "jobbet"
iaf sen så när vi kom dit fick vi gå & handla mjölk :P
hahah kom tbax &  hon sa att vi inte hade något att göra så vi fick gå till stan vi hade "rast" i typ 2 timmar :D
sen kom vi tbax vi satte oss ner sen så kom hennes dotter hon va där med sina tcvå kompisar....
sen stack dom '& kl blev typ 12 & hon sa igen att vi inte hade något att göra så vi fick gå hem :)
vi kom hem sen stack vi till mc' Donald och åt efter de stack vi hem t mig köpte redbull & stack ut igen luffade runt lite kom hem igen sen så ringde jag min bror & frågade om han kunde skjutsa mig till träningen kl 8 och han sa nej :S... Tror inte att jag kommer gå till träningen idag :(
ajja ska kolla på disney channel nu !
juste dom fixade teven idag SKIIT GLAD ÄR JAG :)
hahha puss
bloggar med senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0