Hissar & dissar




 

  • Filmåret 2010. Det finns så mycket jag ville se och enligt mig tar det aldrig slut. det var längesen jag ville se så här mycket film. Känner att det kommer bli en hel del biobesök i höst .

 

 

  • We No Speak Americano – Radio Edit – Yolanda Be Cool & Dcup. Jävligt skön låt!

     

  • Disney. Jag gråter, jag skrattar, jag njuter. Älskar Disney! Måste skaffa mig alla mina favoritfilmer på DVD känner jag. Älskar de äldre barnfilmerna som man växt upp med. Mys!


  • Oärliga människor. Tål’et inte. Säg sanningen istället för att stå och blåneka mig rakt i ansiktet. Jag kan ta sanningen. Hellre en brutal sanning än någon som ljuger som man sen aldrig mer kan lita på.

 

  • Hemligheter. Fy fan vad jag hatar folk som säger ”nae det är hemligt…”, ”jag får inte säga något” osv. Vadå? Förr eller senare kommer det ju fram ändå. Det är så jävla elakt rent ut sagt att säga en sak till en kompis men inte till en annan. Ren och skär elakhet tycker jag. Usch.

 

  • Skolmaten. verkligen en diss, Iband går det inte att äta. Man måste gå hungrig i skolan för att det bara finns skit mat :O !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0