Hejsan :)

Just nu sitter jag vid datan med varm choklad för de är jätte kallt :S
har precis fixat en design på jackies blogg besök den gärna :) klicka HÄR...
Iaf efter jag hade ätit så ringde min bror mejj & undrade om jag ville komma hem till han visst sa jag för jag har inget för mig + att ingen är hemma... :(
Sen så hämtade han upp mig vi åkte hem till han hade det kul med min lilla bebis sen så åt vi mat & min bror skjutsade hem mig...
Kom hem satte mig vid teven en liten stund...
kom på att jag bara hade gjort ett inlägg idag & att jag måste uppdatera :P
ajja bloggar mer senare för pappa ropar på mig (HAN HAR LADDAT NER NYA FILMER)
yeesss Bella kommer ha de bäst ikväll med sin älskade familj :)
PUSS

Gammal & suddig bild på lillen hahah :)
världen gulligaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0