Frågor!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad & surt godis
Är det nåt du absolut inte äter: Krabbor :S
Kläder just nu: jeans, svart linne & en röd nike kofta
Musik just nu: OMG-usher
Vad sa du senast: FAAN !
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Jobba, kanske en utlandstripp lr bilsemester.
Saft eller alkohol: Saft ?
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt VARMT !
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min mobil, Selma :) & lakan xD
Spelar du nåt instrument: Jaa Gitar men bara ibland kan ba 7 låtar :S
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska vet inte vrf men brukar va trött på dagarna men runt kl 22 tiden blir jag värsta pigg :O 
Sparare eller slösare: SLÖSARE!! HAHAH
Bästa film: svåårt
Tror på liv på andra planeter: Kanske...
Kommer du ihåg din första kärlek: ...
Älskar du henne/honom fortfarande: NO COMENT
Har du några homosexuella vänner: nää  hahha !
Tror du på mirakel: ja, Ibland...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JAOO
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 :)
Bio eller promenad: det är olika... Men Just nu bio för de är ju piss väder ute :( :S
Är du kittlig: SOM FAN !
Snarkar du? vet inte.. tror inte det...
stjärntecken: LEJON !
Rädd för insekter? SOM FAN !
Äckligaste insekten: ALLA !
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för min närmaste :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
SUPERMAN !! hahah :) nää skojja :P venne
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? PIZZA men hamburgare oxåå :
Skriver du dagbok? nää... men gills bloggen ?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Aa ska göra hål i naveln innan jul :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) VÄLSTÄDAT det är det alltid ! städar jag inte så dödar min syster mig :S
Gungar du på stolen? JAA hahha :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja.. har redan gjort de:)
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger :)
Är du rädd för blod? nt rädd men hatar de :S
Saltar du på maten? ALWAYS nästan varje måltid jag äter :)
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? Ja, :) har inte gjort de på en månad nu men i morgon är jag ledig hela dagen (efter skolan) då ska jag göra flera behandligar... & gå åå sola på solarium
Vad gör du om du får hicka? håller för öronen och ber någon hålla för näsan sen driker jag så mkt jag kan utan att andas & de går bort...
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te OFC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0