???

är det något fel på min teve ?
som ni vet brukar disney channel sluta kl 22:00 ?'
Miin är fortfarande på de har gått 3 extra serier :)
kl är 23 & nu har magi på waverly place börjat :O helt konstigt men bättre för mig för att jag älskar disneychannel !
plus att mina favorit serier är magi på waverly place & JONAS!
och nu så har det gått 2 magi på weverly place serier & 1 JONAS serie + att en extr magi på waverly place har börjat nu hoppas  disney fortsätter hela natten lång ! ;)
haha ajja nu ska jag see på serien !
se yaaa ♥

Kommentarer
Postat av: C H R I S T I N A

nepp, de e så nu på disney, det e längre :))

2010-10-31 @ 09:57:30
URL: http://ambero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0