Äntligen hemma !

hejsan bloggen !
kom hem för ungefär en halv timma sen och är jätte trött ! :(
idag var jag på träning efter träningen gick jag och medina till sägen gatan och spelade fotboll däär skiit kuul :)
sen såå åkte jag min bror christian och diana hem och hämtade min syster sen åkte vi till kyrkan där var jag med jackie hela dage  skiit kuuull =) hehhe
ajja sen åkte vi hem till min bror igen, Åt mat sen så badade vi lillen :)
åkte hem och nu siiter jag på datan chattar kollar på teve och bloggar :)
ajja skaa stänga av datorn & kolla på lite disney channel få se om jag kommer blogga mer idag men om jag inte gör dee såå GODNATT haha !
Belliieeh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0