Up And Down !


UP

♥Musik. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag skulle inte överleva utan musik!
♥Tights och Leggins. Först och främst är dom super sköna och sedan går dom att matcha på hundra olika sett.  Det finns mönstrade,blanka som matta. Svarta som knall rosa. Och snyggt är det verkligen!
♥Uggs - Är verkligen min hit ! jag har själv ett par svarta korta & använder bara dom, Dom är så sköna & både  varma. ska köpa ett par långa också ! (Y)
♥Carlings. Jag tycker att många underskattar denna underbara affär :) På riktigt, dom har sjukt mycket snyggt.


DOWN

♣Hej, jag ska se ut som alla andra'' - H A H A, säger jag bara. Nu för tiden så ser alla likadana ut. Jag  försöker att inte göra det, men det händer att det blir så ibland. Men när en började ha leopard tights så har alla  det nästa dag, när en raka sidecut så har alla gjort det nästa dag, piercing i underläppen,mönstrade tights,H-  jackorna,tunna fjällisen osv osv. Det är inget fel med det & jag menar inget taskigt. Men det är så irriterande, när  alla ser likadana ut..
♣Att vakna på morgonen. Okej, att vakna är inte det värsta. Men att ta sats och sedan ta sig upp ur sängen,  det är värre.. Jag tycker inte att någon borde behöva vara med om det. Lämna sin varma, goa säng för att sedan  bege sig ut i snövädret. DOWN ON YOU !
♣Hackiga filmer.Hatar när filmerna plötligt börjar hacka!
♣när man försovit sig. åå jag hatar att försova mig man kommer in till klassrummet medan alla sitter & läser  eller läraren undervisar. & att jag bor så nära skolan skämms man ibland att säga att man försov sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0