Up and Down!


FRAPINO : Mmm,jag bara älskar den gär drickan den är så god den finns i flera smaker men just Choklad är den godaste :)
KRYPTONITER : Ily godaste godisarna i universum ! sura men både salta så jävla goda!
FOKI : Hon är så jobbig! hon tror att hon är typ den ända i hela sverige som har åkt till Japan och Thailand! Hon tror typ att hon är så cool när hon visar "Dagens outfit" och säger typ "tröja H&M, Byxor Thailand o.s.v"( en av mina underbara kompisar ♥) Kallar henne för Fucky, hahah...  Ni kanske fattar varför hon får en fet diss av mig!

KISSIE : kollade för första gången in kissies blogg o jag höll på o skratta ihjäl mig, HAHA seriöst! veeem e du?! jag menar kolla in brudens läppar hahaha omg! kunde hon inte göra dem liiite större? nej jag dissar kissie grooovt mkt iaf! hon ser ut som vilken fjortis som helst med meloner till fake bröst bara haha


Jag menar titta själva, vem faan vill se ut så där?! HAH inte jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0