kiss apa du se!

hejsan alla !
just nu så sitter jag & angelica i mitt rum & kollar på lite saker & skrattar sönder oss !!
Idag så har vi bara chillat. måste berätta de roligaste:
jag & angelica va ute & åkte inlines på avenyn så kom en polis fram till os
Polisen: HEJ ! va heter ni
Angelica: ANGELICA :D efter några sekunder
JAG: Bella. (kollar ner)
Polisen: jahapp efternamn då ?
Angelica: FAMULAK !
efter några sekunder
Jag: Donsen.
polisen kollar på angelica
Polisen : Va sa du ?
Angelica: Famulak :D
Polisen: vadq gör ni här kll 20 i 12 på kvällen ?
Angelica: åker inlines ?
Polisen: ni veet väl att det är lördag & det är sent
Jag: Jaa ?
Jag: men asso jag bor här :D
Angelica:  men jag är bara på besök :D !!!!!!!
Polisen: men ni får gå hem nu tjejer:
Vi: :O okejj visst -.- HAHAHAHAHAH !
Ni kanske inte trodde de va kul men vi gjorde verkligen de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0