Jag är klar !

Vad tycker ni ? är det lite för mkt med bakgrunden ?
ajja Iaf nu så sitter jag vid datoorn & har hållt på med design & massa i över 1 timma nu.
Haha Iaf imorgon så är det Skola & jag är inte ett Dugg trött vill ni vet varför ?
Joo det är så att efter jag hade ätit middag så log jag på soffan och kollade på en film & gissa vad ?
såå klart jag somnade & vaknade upp runt halv nio sen så gick jag till mitt rum & typ hållde på att somna sen så hörde jag att desperate housewives hade börjat & jag kan verkligen inte missa 
D E S P E R T E  H O U S E W I V E S !
Iaf så jag kollade på den & sen ville jag inte sova längre...
Men nu så ska jag stänga av datorn fixa mig inför morgon dagen & sen ligga i min säng & kolla på en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0