ingen Blogg humör !

Jag hade verkligen ingen lust att blogga idag + att efter skolan när jag kom hem så kom så klart underbaraste bästisen hem till mig. Ni kan själva gissa vem :)
vi var hemma satt lite på datan & massa med annat sen gick hon hem runt kl 4 & jag satte mig framför teven & gissa vad ? jag somnade kl 5 var så fkn trött :s & vaknade upp kl 22:00 :s nu är kl kvart 1 & jag e inte ens trött :(
Får se hur de blir med bloggningen nu. Ska kanskee ha blogg STOPP i några veckor...
Eller så kommer jag blogga mindre än vad jag gjorde innan + att hela min header är helt ful & jag orkar inte göra en ny + att man inte vill skriva i sin blogg när den e ful. !
jag har årets damp fick en helt ny camera för några månader sen & jag har fortfarande ingen laddare till den :S
ajja nu så ska jag nog sätta ifrån mejj datan kolla vad som går på tv & sen måste jag sova.'

Kommentarer
Postat av: Angelica

inget STOP!! snälla gmn! och lägg upp bilderna på tröjorna :D <3

2010-11-14 @ 20:39:33
URL: http://alenco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0