I think that i'am Back !

hejsan alla !
just nu sitter jag i mina söta pyamaas & mysar framför teven snart ska jag gå & lägga mig...
Som sagt jag hade verkligen ont i huvet idag men de gick över så fort jag fick i mig lite mat.. Sen så kom Bianca hem till mejj & de var kul för hon inte hade varit hemma hos mig på länge Iaf efter skolan var christina & BV hemma hos mig & vi tog en massa bilder :D
ajja jag tror att jag kommer "börja" blogga "igen"!
eller vi får se för Aa..
Iaf nu ska jag gå till köket & fixa lite varm oboy & sen lägga mejj i min säng för i morgon börjar jag kl 8 men  BV kommer hem till mig runt kl kvart i 8 sen får vi skjuts av pappa :)
Kommer inte blogga mer Idag så
Bjuder på en bild som vi tjejerna tog idag :)
Älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0