här kommer Bilderna !

här kommer massa med bilder som jag Christina & Selma tog på Lunch rasten, Glöm inte besöka christinas Blogg :)
Klicka på hennes namn ba !
jag & Bästavän var tvillingar idag :)'
Jag & bästis !
tror man inte att det är samma person när man bara kollar snabbt ? haha !
ignore my face !
ILY BFF!
Sötaste ! :)
Jag & christina :)
Christina & Selma !
Älsklingen !
De fanns mer bilder men de är jätte jobbigt att ladda upp alla eftersom man bara kan ladda upp en bild i taget..
Ajja nu så ska jag sätta mig framför teven & äta :)

Kommentarer
Postat av: Fanyyyyy

SV: asså du ser ut att ha en ny header? ;)

<3

2010-11-17 @ 18:30:31
URL: http://tastelips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0