Blame it on ??

förlåt förlåt !
jag har försökt blogga från min laptop men det har inte funkat så jag prövade andra datorer och gissa vad ?
det funkade inte häller...
Stor diss till blogg.se !
denna veckan söööög verkligen eller joo slutet av den iaf i torsdags blev jag sjuk & blev "frisk" igår så jag åkte in till stan med mamma för att köpa hostmedecin meen medans vi va i stan så köpte jag en grå Onepeace som e jätte skön och urgullig ! sen så köpte jag också ett par nya IFK byxor men dom va jätte stora så jag orkade inte lämna tillbaka dom så cicci fick dom som en liten present av mig (a''
Igår sov jag också över min bror kom hem idag runt 3 tiden då träffade man cicci kom hem till mig & kollade på white chicks ( som jag har sätt 100 gngr innan )
sen så gick vi ut med min hund sen kom vi hem då dushade jag & tvättade håret nu sitter jag med blött hår framför datan och kikar in på lite sidor...
ajja bloggar mer i morgon tror jaag, Ska kanske göra en ny design idag känns som om jag har haft denna i evigheter hihihi :D
ajja puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0