Dom som vill veta!

Dagens

humör? de kunde ha vrit bättre
klädsel: svart mjukis byxor,Röda nike tröja Och mina älskling skor (Röda converse)
frisyr? Toffs !!
smink? Mascara puder :)
låt? bumby ride !
film? mean Giirls :)
bild? hahah på min bästa syster selma !!
snälla person? arsalan -.-' hahah nee Skojja Selma såå Klart !
elaka person? tss ork nämna den personen oxåå :O
roliga person? Selma ?
patetiska person? ....
saknad? SCARLETT !
måste göras? Platta hhåret & Måla naglaarna

Kärlek & vänner

har du pojkvän? nej 
är du kär? nej
gillar du någon? nää fktis nt
hur ska en kille i din ålder vara? 97:a elle 96:a
hur många seriösa förhållanden har du haft? typ ett.
har du kysst din kille? jag har ingen kille?
många vänner? haha ja.
har du någon bästavän? japp, xD och älskar henne/dom
snackar du skit om dina vänner? Nej.)) :O
har du någon vän som är din bästa ena dagen, och inte nästa? nej.
vilka är d ina bästavänner? Selma Scarlett Cicci & Shanta !


Familj

vilka ingår i din familj? Mamma, pappa ,syster ,bror ,bror,syster :)
bor dina föräldrar tillsammans? Aah xD !
vem är dig mest lik i uteseende och sätt? scarelett både utseendet & sätt :)
älskar du din familj? jaa?!
mår du bra i din familj? japp!


Random

vart bor du? Göteborg
vart 'hänger' du mest? gbg...?
har du humor? jaoo typ :)
tittar du på barnprogram? haha Aa Disney channel :)
tittar du på criminalare? haha sometimes :)
vad är din favoriträtt? jag vet inte hr många :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0