Dagen!!

         
HELLO !
Idag hade jag träning kl 11.30-13.00 va på träningen hade jätte kul efter träningen ringde min faster Angelica och undrde om jag ville följa med på lerum badet VISST sa jag ! :) sen åkte jag hem fixade mig och gick ner till bilen.
I lerum träffade vi min kusin Amanda & Gina dom följde med till badet vi va där och de jätte kul!Efter badet åkte vi till en indisk resturang brevid Avenyn där åt vi sen åkte jag hem,Sen ringde jag cicci & frågade om hon ville komma över sen så kom hon vi målade våra naglar fixade vår ansikten åå sånt...
Sen ringde bianca och fråga om vi ville kom ut,S
Sen gick vi ut vi träffades på heden där hon kom med sina två bröder och sina två kusiner (johnny&gorgie)
Vi va ute på planen spelade lite fotboll tjejerna mot killarna & såå klart Vann tjejerna med 4-2 !
Sen gick vi hem & kollade på en film sen ringde hennes mamma & sa att hon skulle hem.
ojj v mkt jag babblar ! hahah ajja nu ska jag gå och t en varm dush igen


XOXO Bellieh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0