dagen & Godnatt

helluu!
just nu ligger jag i sängen och dricker varm Oboy...
Idag har dagen varit helt f***t up! bara regn regn och mer regn ! JAG HATAR REGN!
Iaf Idag började dagen med att jag vaknde upp kl 10.30 gick till köket  och åt frukost...
sen såå ringde jag cissi och frågade om vi skulle ut med våra söta hundar :) hehe sen såå gjorde vi de kom hem städa mitt rum och såå sen ringde cissi mejj och frågade om hon fick komma över oh sååklart så fick hon de... när hon kom gick vi t affären och köpte grönsaker blandfärs och tortillabröd till tacosen som vi gjorde!
det var jätte gott.
Iaf sen gick vi ut på en promenad med hundarna. kom hem kollade på en film & åt massa med godis och chips,
vi kollade klart filmen för någon timma sen efter filmen gick cissi hem :(
ajaa nu har jag babblat tillräckligt mkt ska ta och kolla vd som går på teve och sen sova
GODNATT !
Belliehh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0